sky-main-page

ساخت دستگاه اسمز معکوس جهت تامین آب شرب و تاسیسات مجتمع نور تهران

ساخت دستگاه اسمز معکوس جهت تامین آب شرب و تاسیسات مجتمع نور تهران

ساخت دستگاه اسمز معکوس جهت تامین آب شرب و تاسیسات مجتمع نور تهران

طراحی و ساخت دستگاه اسمزمعکوس مجهز به پی شت صفیه جهت مصارف سیستم های گرمایش و سرمایش تاسیسات و شرب مجموعه اداری و تجاری نور تهران


سیستم تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی

 
دیاگرام تصفیه آب صنعتی

سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی یک روش نوین در تصفیه آب است که از طریق فرایند اسمز معکوس ، تصفیه آب را انجام دهد. دستگاه تصفیه آب صنعتی قادر به تبدیل آب شور به آب شیرین می باشد و با توجه به اینکه امروزه صنایع بسیاری نیازمند آب سبک و با املاح پایین هستند، استفاده از دستگاه تصفیه آب RO رایج تر از قبل شده است.

با به کار گیری این دستگاه، میزان املاح و سختی آب نزدیک به صفر می شود و دسترسی به آب با کیفیت جهت استفاده در دامداری، کشاورزی، پرورش ماهی، صنعت پزشکی، پالایشگاه های نفت و گاز، داروسازی، صنایع خودروسازی و … فراهم می شود.

در روش اسمز معکوس RO، ناخالصی ها و املاح آب جداسازی و حذف می شود و به عبارتی، آب سبک تولید می شود. فرایند جداسازی ناخالصی ها در سیستم تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی، با استفاده از غشاء یا ممبران اسمز معکوس RO و با ایجاد یک فشار انجام می گیرد.

ممبران یک غشاء با روزنه های بسیار ریز است که فقط اجازه عبور آب خالص را از خود می دهد و ناخالصی ها در آن طرف غشاء باقی می مانند. فشار مورد نیاز برای عبور آب از ممبران نیز توسط پمپ فشار قوی یا پمپ طبقاتی تامین می گردد.

تماس با ما:

تماس باما

جستجو

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دسته بندی مقالات

پروژه های شاخص

برچسب ها

تبلیغات

کلینیک تصفیه آب ایران