sky-main-page

طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب

طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب

طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب

طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب

شرکت تصفیه آب ایران یک شرکت سهامی با فناوری پیشرفته است . این شرکت به طور حرفه ای در زمینه ی تحقیق و توسعه، ساخت دستگاه تصفیه آب و ترویج و فعالیت می کند. این شرکت مجموعه‌ای از تجهیزات آب فوق‌العاد خالص، ادغام انواع فن‌آوری  تصفیه آب و فرآیند ساخت را تولید کرد. آب لوله کشی را می‌توان مستقیماً به آب فوق‌العاده خالص تبدیل کرد، کیفیت آب به طور کامل مطابق با الزامات ASTM، NCCLS I، GB6682 است.

-92 سطح I و GB/T11446-1997 سطح I، و در حال حاضر بزرگترین خروجی آب می تواند به 100M3/H برسد.

محصول شرکت به طور گسترده در زمینه های شیمیایی، بیولوژیکی، پزشکی، دارویی، میکروالکترونیک، نیمه هادی ها و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد، استاندارد مورد نیاز آنالیز طیفی، تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی، کشت سلولی، تصفیه پروتئین، زیست شناسی مولکولی و غیره را دارد.

علاوه بر آب فوق خالص آزمایشگاهی سیستم‌ها، ما همچنین مشاغل دیگری مانند طراحی مهندسی، نصب و راه اندازی، طراحی مجدد فنی، آموزش فنی و خدمات ارزیابی هزینه را درگیر کرده‌ایم.

این شرکت آموزش های حرفه ای و بهینه سازی سیستم را با توجه به نیاز کاربر، در فرض کیفیت محصول ارائه می دهد. ما برای به حداقل رساندن قیمت و خدمات جامع تلاش می کنیم.

این شرکت همواره متعهد به ایجاد برند برتر در زمینه سیستم آب است . رقابتی ترین راه حل های سیستم آب، پیش فروش همه جانبه و خدمات پس از فروش را برای مشتریان  ارائه می دهد.

آیا تاسیسات شما به سیستم تصفیه آب صنعتی نیاز دارد؟

تاسیسات خود را با سیستم تصفیه آب صنعتی مناسب و سفارشی مهندسی  بهینه نگه دارید.
اگر بخشی از فرآیند وجود دارد که می توانید روی آن تمرکز کنید تا فوراً نتایج را مشاهده کنید، آن تصفیه مناسب آب فرآیند شما است. بدون ادغام صحیح فن آوری های تصفیه و تصفیه آب فرآیندی، شما در معرض خطر رسوب گذاری روی لوله ها و رسوب گیری تجهیزات گران قیمت، افزایش رشد ارگانیک، کل مواد جامد محلول بالا و تعداد زیادی از مشکلات دیگر که بر کیفیت محصول و عمر خدمات شما تأثیر می گذارد، خواهید بود. تجهیزات شما

یک سیستم تصفیه آب صنعتی مناسب، آب تاسیسات شما را تصفیه می‌کند. بنابراین برای استفاده معین، چه برای مصرف، چه برای تولید و یا حتی دفع مناسب‌تر است. گفته می‌شود، هر سیستم بسته به نیاز تأسیسات متفاوت خواهد بود و بسیاری از فناوری‌های سازنده این سیستم‌ها می‌توانند مشابه باشند.

تماس با ما:

تماس باما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دسته بندی مقالات

پروژه های شاخص

برچسب ها

تبلیغات

کلینیک تصفیه آب ایران